Jak umiejętnie wyposażyć biura typu BOK i contact center

Biuro, które służy komunikacji z klientem wymaga szczególnej dbałości o jakość przeprowadzanych rozmów, zachowanie poufności oraz komfortowe warunki spotkania. Aranżacja wnętrza będzie się różniła w zależności od tego czy będzie to biuro bezpośredniego kontaktu, jak salon sprzedaży czy biuro call center, w którym rozmowy odbywają się przez telefon. Jednak w obu rodzajach ważną rolę w wyposażeniu będą pełniły meble biurowe o wysokich właściwościach akustycznych, jak ścianki i panele akustyczne oraz tapicerowane siedziska.

Call Center – rozmowy bez przeszkód

Biuro call center wymaga rozwiązań o jak najwyższych parametrach pochłaniania hałasu, gdyż dbałość o jakość przeprowadzanych rozmów na słuchawce jest tu na pierwszym miejscu. Przyjmowanie zamówień, dokonywanie rezerwacji i udzielanie informacji przez telefon musi odbywać się w maksymalnym skupieniu na rozmówcy bez nieprzyjemnych zakłóceń. Dla centr telefonicznych, czyli biur contact center rekomendowane są zabudowane stanowiska pracy – modułowe, szeregowo ustawione biurka, odgrodzone wysokimi tapicerowanymi ściankami działowymi z trzech stron. Wysokie parametry akustyczne obić pochłaniają niepożądane dźwięki, jak rozmowy odbywające się w sąsiednich boksach, dzięki czemu pracownicy mogą łatwiej skupić się na komunikacji z klientem. Wygłuszające, modułowe boksy call center zapewniają komfortową pracę konsultantom nawet w dużym wieloosobowym biurze open space.

Ergonomiczne krzesła dla konsultantów

Ciągła praca w pozycji siedzącej wymaga wysoce ergonomicznych krzeseł biurowych, które pozwolą do minimum ograniczyć skutki wielogodzinnego siedzenia. Krzesła biurowe posiadające szeroką możliwość regulacji w celu dopasowania do sylwetki użytkownika powinny być nieodłącznym elementem stanowiska pracy call center. Modele krzeseł posiadające regulację głębokości siedziska, podparcie odcinka lędźwiowego, regulację oparcia na wysokość, płynną regulację kąta nachylenia oparcia i siedziska dają solidne podparcie dla kręgosłupa, amortyzują ruchy oraz pozwalają przyjąć użytkownikowi najlepszą dla siebie pozycję.

Biuro obsługi klienta – komfortowy przebieg spotkań

Przestrzenie przeznaczone do bezpośredniego kontaktu z klientem jak salony sprzedaży, recepcje, poczekalnie, biura obsługi klienta posiadają bardziej reprezentacyjny charakter, a priorytetem w aranżacji jest wysoki komfort klienta. Istotny jest także projekt wnętrza, który podkreśli unikalny charakter firmy i stworzy atrakcyjne wizualnie biuro. Spośród mebli biurowych sprawdzą się lady recepcyjne o niskiej zabudowie z przestającym blatem przeznaczone do bezpośredniego kontaktu z osobami z zewnątrz. Stanowiska powinny być oddzielone od siebie ścianką akustyczną o wysokich parametrach pochłaniania dźwięku, która zapewni poufność rozmów i niezbędną prywatność. Wygodne krzesła dla klientów oraz ergonomiczne krzesła obrotowe dla pracowników to również niezbędne elementy wyposażenia biura typu BOK.

Ważnym aspektem są również miejsca oczekiwania. Eleganckie sofy, modułowe siedziska, wygodne krzesła czy fotele o ciekawym wzornictwie tworzą przyjazny i atrakcyjny wizerunek salonu sprzedaży, banku, przychodni czy hotelu. Warto postawić na designerskie siedziska tapicerowane, które wpływają na lepszy komfort akustyczny i budują przyjemniejszą atmosferę we wnętrzu. Komfortowe miejsce oczekiwania podkreśla wysoki standard organizacji.

Lepsze wyposażenie to efektywniejsza obsługa

Aranżację centr obsługi klientów warto powierzyć specjalistom, którzy wykonają projekt wnętrza dopasowany do specyfiki pracy oraz zapewnią kompleksowe wyposażenie biura, dostarczając m.in. meble, sufity i wykładziny. Przyjazne wnętrze, wysokiej jakości meble akustyczne, ergonomiczne stanowiska pracy oraz komfortowe miejsca oczekiwania to rozwiązania, które podnoszą jakość pracy konsultantów, budują lepszy wizerunek firmy, a także zwiększają satysfakcję klientów z obsługi, co często przyczynia się do większej sprzedaży. Standard obsługi klienta ma duży wpływ na rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstwa, dlatego inwestycja w odpowiednie wyposażenie po prostu się opłaca.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here