Jaki koktajl dla biegaczy?

0
206

Spożycie odpowiedniego posiłku po treningu to żelazna zasada miłośników zdrowego odżywienia i aktywności fizycznej. To od niego w dużej mierze zależy, jak szybko zdołasz się zregenerować po wysiłku i przygotować się na kolejny trening. Przygotowaliśmy garść porad dotyczących przygotowania energetycznych koktajli, które stanowią idealną propozycję dla zwolenników codziennego joggingu. Blender Nutri skutecznie poradzi sobie z przygotowaniem każdego z nich, pozwalając na wygodny transport i niepowtarzalny smak.

Dlaczego warto biegać?

Jogging to jedna z tych aktywności fizycznych, która w każdym roku zdobywa coraz więcej zwolenników. W okresie wiosennym na ścieżkach i w parkach można spotkać zapaleńców biegania, którzy dbają tym samym o swoją kondycję. Bieganie jest tak popularne, ponieważ pozwala na szybki start bez konieczności zaopatrzenia się w dodatkowy sprzęt i odpowiednie przygotowanie. Wystarczą dobre buty, para legginsów i… odpowiedni posiłek po treningu. Blender Nutri pozwoli na stworzenie doskonałych koktajli, które będą nie tylko smaczne, ale również wpłyną na poprawę wydolności naszego organizmu.

Czy koktajle mogą pomóc w odchudzaniu?

Wiele osób rozpoczyna swoją przygodę z bieganiem, aby zrzucić zbędne kilogramy. To doskonały pomysł, ponieważ bieg wymaga od organizmu dostatecznej dozy wysiłku, pozwalającej na spalenie tłuszczów. Aby dodatkowo wzmocnić efekt, warto wcześniej przygotować kilka propozycji koktajlowych, które również będą wspomagały proces odchudzania organizmu. Tutaj warto skorzystać przede wszystkich z rad fachowców i postawić na owoce, pozwalające na zrzucenie zbędnych kilogramów. Przygotowując koktajl po treningu, trzeba też zadbać o optymalną zawartość białka. Dodając odrobinę nasion, białko wzmocni organizm, a ich smak będzie niewyczuwalny.

Woda czy mleko?

Podstawą każdego koktajlu są przede wszystkim owoce lub warzywa, jednak dodanie wody lub mleka sprawia, że napój staje się rzadszy i bardziej przystępny do wypicia. Koktajl z wodą będzie mniej odżywczy niż koktajl z mlekiem. Zamiast klasycznego mleka, możemy zastosować napoje roślinny lub jogurty naturalne. Warto też skorzystać z jogurtu naturalnego, kefiru czy maślanki. Świetnym pomysłem będzie przygotowanie koktajlu na bazie soku owocowego. Pamiętaj, aby nie trzymać się sztywno przepisów z blendera Nutri. Najważniejsze jest, aby Twój koktajl był dla Ciebie smaczny. Stawiaj zatem na składniki, które lubisz i dodawaj je w taki sposób, aby całość stanowiła dla Ciebie apetyczną mieszankę, po którą chętnie sięgniesz po męczącym treningu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here