Niesamowite odkrycie! Czym jest tajemnicza baza na powierzchni Marsa?

niewiarygodne.pl 06.06.2011 17:51
Niesamowite odkrycie! Czym jest tajemnicza baza na powierzchni Marsa?

Coś tam jest! Niezwykły obiekt na powierzchni Marsa (fot. Thinkstock)

Mars, który już wkrótce stanie się kolejnym ciałem niebieskim, na którym człowiek odciśnie swoją stopę, jest obiektem badań nie tylko najwyższej klasy specjalistów z całego świata. Czerwonej Planecie bacznie przyglądają się także astronomowie-amatorzy. Zdarza się, że takie hobbystyczne obserwacje planet przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Tak właśnie stało się i tym razem. Pochodzący ze Stanów Zjednoczonych pasjonat, korzystając z udostępnionej w Internecie platformy, natrafił na niezwykły obiekt znajdujący się na powierzchni Marsa. Obraz niecodziennego znaleziska stał się przebojem w Internecie.

Autorem najnowszego odkrycia jest David Martines. Amerykanin, wykorzystując popularną aplikację Google Mars, uważnie przyglądał się powierzchni planety, w kierunku której już wkrótce wyruszą pierwsi ludzie. Podczas zabawy, jego uwagę przyciągnął tajemniczy podłużny obiekt.

O fakcie namierzenia przez Amerykanina dziwnego celu, natychmiast doniosły amerykańskie media. Serwis „Nine MSN” poinformował, że obiekt ma całkiem pokaźne rozmiary. Według wstępnych wyliczeń dokonanych przez Martinesa, znalezisko ma 210 metrów długości oraz 45 metrów szerokości. Sam odkrywca określił je mianem „Bio-Station Alpha”.

„To może być elektrownia, zasobnik na odpady biologiczne albo wspaniały garaż. Mam nadzieję, że nie jest to broń” – stwierdził David Martines. „Nie wiem, czy NASA w ogóle o tym wie”.

Na forach internetowych zawrzało. Oczywiście każdy z internautów ma swoją własną hipotezę na temat niezwykłego obiektu. Najwięcej jest głosów sugerujących, że jest to wrak statku kosmicznego albo marsjańska baza. Na temat znaleziska nie wypowiedzieli się dotąd ani przedstawiciele NASA, ani pracownicy Google.

Tagi: mars | nasa | kosmici

tak 7 100%
nie 0 0%

~marmaniek 2012-10-21 (05:35) 2 lata 10 dni 13 godzin i 8 minut temu

To może być wszystko, piasek, skała, budynki, marsjanin, świątynia opatrzności... cokolwiek. Tylko chciałbym zobaczyć wasze miny , jeżeli byłaby to rzeczywiście tajna baza!? A na tym świecie jest wszystko możliwe. Ciekawe co byście tu napisali???

~sputnik262 2011-08-25 (20:29) 3 lata 2 miesiące 5 dni 22 godziny i 14 minut temu

~:( 2011-07-11 (18:13) 3 lata 3 miesiące 20 dni i 30 minut temu

nie dziala film

~k.. 2011-06-16 (20:03) 3 lata 4 miesiące 14 dni 22 godziny i 40 minut temu

Rosjanie tam juz byli;p.. jakis wrak z nieudanych startow podczas wyscigu w kosmos, ktory po starcie np. stracil zasilanie... o takich rzeczach sie nie mowilo wiec... sami pomyslcie... to nie wrak ufo ludzie tak bardzo pragna nie byc sami we wszechswiecie ze doszukuja sie wszedzie sladow obcej cywilizacij

~prion ripley 2011-06-20 (22:37) 3 lata 4 miesiące 10 dni 20 godzin i 6 minut temu

Nie pomyśleliście że te wspórzędne mogły być prawidłowe a to co widzieliśmy to mógł być OBIEKT NIEZNANEJ CYWILIZACJI uchwycony z Ziemi przez NIEWIARYGODNY PRZYPADEK. Po prostu mógł odlecieć. Tak jak my z księżyca.

~SELEKCJA 2011-06-15 (17:50) 3 lata 4 miesiące 16 dni i 53 minuty temu

Ci którzy piszą na takich portalach o polityce i własnych przemyśleniach mających się nijak do WŁAŚCIWYCH TEMATÓW powinni zostać pozbawieni jakiegolwiek pisania z adnotacją: OSOBA - WIRUS.

~Hermaszewski 2011-06-14 (16:36) 3 lata 4 miesiące 17 dni 2 godziny i 7 minut temu

To nie baza kosmitów tylko nowo otwarta "Biedronka".

~tropiciel 2011-06-13 (10:03) 3 lata 4 miesiące 18 dni 8 godzin i 40 minut temu