Niesamowite odkrycie! Czym jest tajemnicza baza na powierzchni Marsa?

niewiarygodne.pl 06.06.2011 17:51
Niesamowite odkrycie! Czym jest tajemnicza baza na powierzchni Marsa?

Coś tam jest! Niezwykły obiekt na powierzchni Marsa (fot. Thinkstock)

Mars, który już wkrótce stanie się kolejnym ciałem niebieskim, na którym człowiek odciśnie swoją stopę, jest obiektem badań nie tylko najwyższej klasy specjalistów z całego świata. Czerwonej Planecie bacznie przyglądają się także astronomowie-amatorzy. Zdarza się, że takie hobbystyczne obserwacje planet przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Tak właśnie stało się i tym razem. Pochodzący ze Stanów Zjednoczonych pasjonat, korzystając z udostępnionej w Internecie platformy, natrafił na niezwykły obiekt znajdujący się na powierzchni Marsa. Obraz niecodziennego znaleziska stał się przebojem w Internecie.

Autorem najnowszego odkrycia jest David Martines. Amerykanin, wykorzystując popularną aplikację Google Mars, uważnie przyglądał się powierzchni planety, w kierunku której już wkrótce wyruszą pierwsi ludzie. Podczas zabawy, jego uwagę przyciągnął tajemniczy podłużny obiekt.

O fakcie namierzenia przez Amerykanina dziwnego celu, natychmiast doniosły amerykańskie media. Serwis „Nine MSN” poinformował, że obiekt ma całkiem pokaźne rozmiary. Według wstępnych wyliczeń dokonanych przez Martinesa, znalezisko ma 210 metrów długości oraz 45 metrów szerokości. Sam odkrywca określił je mianem „Bio-Station Alpha”.

„To może być elektrownia, zasobnik na odpady biologiczne albo wspaniały garaż. Mam nadzieję, że nie jest to broń” – stwierdził David Martines. „Nie wiem, czy NASA w ogóle o tym wie”.

Na forach internetowych zawrzało. Oczywiście każdy z internautów ma swoją własną hipotezę na temat niezwykłego obiektu. Najwięcej jest głosów sugerujących, że jest to wrak statku kosmicznego albo marsjańska baza. Na temat znaleziska nie wypowiedzieli się dotąd ani przedstawiciele NASA, ani pracownicy Google.

Tagi: mars | nasa | kosmici

tak 6 100%
nie 0 0%

Ten materiał nie ma jeszcze żadnej opinii. Twoja może być pierwsza!