Ocena: 0 [0]
~jaaaaas
[2009-10-24 21:13]
jestem katolikiem
ale dziwi mnie czemu cuda nie dzieja sie teraz tylko kiedys sie dzialy na co nie ma dowodow
odpowiedz
pokaż 37 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~hope
[2010-07-02 17:28]
Odpowiedz prosta,cuda wymyslano zeby oglupic ciemny narod kiedys i zeby ich czyms zajac ,a dzisiaj to role spelnia TV , i niekoniecznie RM !
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~skin
[2010-07-02 18:52]
cudem jest samo życie na tym małym cudownym świecie który we wszechświecie jest niewidzialny
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~today
[2010-07-02 19:58]
Ocena: 0 [0]
~ja
[2010-07-02 21:47]
Ocena: 0 [0]
harpol
[2010-07-02 22:53]
Wg Twojej wiary pewnie sie stanie. Radzę przede wszystkim popracować nad wiarą-rekolekcje różnej ,,maści" np. neokatechumenalne,książki np. ,,Jezus żyje" Tardif itp. Podobno dzieci cierpią za grzechy rodziców i odwrotnie. Przeanalizuj swoje i Twojego męża życie.
Życzę Ci aby dziecko wyzdrowiało, ale pamiĘtaj, że nic nie dzieje sie bez przyczyny, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i, że cierpienie jest potrzebne za grzechy nasze i całego świata.
odpowiedz
pokaż 32 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Ania
[2010-07-02 23:09]
Ty! Długo nad tym myślałeś????? Brak słów....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ptys
[2010-07-03 05:17]
To prawda. Od dawna jestem przekonany że bóg musi być sadystą skoro robi takie rzeczy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lol
[2010-07-17 15:24]
Bóg piszemy z duzej bo to nazwa własna...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
rbk17
[2010-07-17 16:39]
Modlisz się? Przecież to Bóg zesłał chorobę na Twoje dziecko, nie powinnaś go w ogóle leczyć ani się modlić o wyzdrowienie gdyż się wtedy mu sprzeciwiasz - sprzeciwiasz się BOGU?!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Krzysztof
[2010-10-16 14:23]
zgłos sie do Odnowy w Du8chu Św.-tam mają grupy modlitewne, które może pomogą. Trzeba modlic sie z głeboka wiara bo ,,wg Wasze j wiary Wam sie stanie", a te grupy modlitewne maja głeboka wiare. Napewno mogłoby pomóc pielgrzymka do miejsc objawien maryjnych. Uzycie np. wody z tych miejsc.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wierny
[2010-07-17 19:33]
DO ateistów :
ateśici nie wierzą w Boga nie dlatego że tak uznają ale dlatego że tak chcą, nie chcą uznać Boga też dla tego, bo gdyby uznali musieli by starać się zmienić swe rzycie i przekonania czego nie chcą , wolą udawać że Boga nie ma niż odejść od swych grzechów. I co najgorsze a co powiecie po śmierci gdy traficie do piekła. Jest mnustwo dowodów na istnienie życia po śmierci a nie ma żadnego dowodu na to że śmierć jest końcem. To co wszystko jest z czegoś się wzieło i materia i antymateria samo z siebie nic by nie zaistniało ktoś musiał to stoworzyć i tym kimś jest Bóg.
odpowiedz
pokaż 9 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
[2010-07-17 19:50]
dziecko ucz się ucz, bo ani gramatycznie ani merytorycznie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~NO-TAK
[2010-07-17 19:55]
nie czyasz biblii-życia dla człowieka po śmierci nie na-to wymysł niezgodny z biblią
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~teodor
[2010-07-17 20:00]
Pierdu, pierdu, pierdu...
Widzisz różnica między nami polega na tym, że ty jesteś grzesznikiem, a ja nie.
Ogarnij się chłopie i przestań się ośmieszać.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Maniiiek
[2010-07-17 20:11]
Autor tego ,,głównego" komentarza nie grzeszy rozumem, ale nie pisz, że nie jesteś grzesznikiem... Fakt, że jesteś ateistą oznacza, że grzeszysz ale wobec praw moralnych, ale jednak grzeszysz.
odpowiedz
pokaż 4 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~do heretyków
[2010-07-17 20:13]
żaden ateista nie dał i nie da dowdu na swoje racje, a wierzący mają dowody nie do podważenia
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~RyszardDawkinsss
[2010-07-17 22:32]
Niby jakie dowody? Cala biblia jest ksiazka pelna fantazji, bredni, bzdur i bledow.. Pawel mowi tak, Jan inaczej, a Piotr jeszcze inaczej.. Smieszni jestescie...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mm
[2010-10-16 12:16]
Żeby mówić o Bogu i niebie warto byłoby najpierw opanować ziemską ortografię.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ADam
[2010-10-16 13:00]
Dobrze, zatem wskaż mi w tym artykule chociaż jedno zdanie wskazujące, że Katolicy wierzą w Boga. Bo dla mnie wierzycie w Świętych i inne zabobony, a Boga zlewacie - taka jest wlasnie prawda! Cały ten Kosciół to jedna wielka sciema!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lidka
[2010-10-16 15:34]
Ocena: 0 [0]
~Andre
[2010-10-16 13:51]
Jezus do Św. Faustyny: Jestem święty po trzykroć i brzydzę się najmniejszym grzechem. Nie mogę kochać duszy, którą plami grzech, ale kiedy żałuje, to nie ma granicy dla Mojej hojności, jaką mam ku niej. Miłosierdzie Moje ogarnia ją i usprawiedliwia. Miłosierdziem Swoim ścigam grzeszników na wszystkich drogach ich i raduje się Serce Moje, gdy oni wracają do Mnie. Zapominam o goryczach, którymi poili Serce Moje, a cieszę się z ich powrotu. Powiedz grzesznikom, że żaden nie ujdzie ręki Mojej. Jeżeli uciekają przed miłosiernym Sercem Moim, wpadną w sprawiedliwe ręce Moje. Powiedz grzesznikom, że zawsze czekam na nich, wsłuchuję [się] w tętno ich serca, kiedy uderzy dla Mnie. Napisz, że przemawiam do nich przez wyrzuty sumienia, przez niepowodzenie i cierpienia, przez burze i pioruny, przemawiam przez głos Kościoła, a jeżeli udaremnią wszystkie łaski Moje, poczynam się gniewać na nich, zostawiając ich samym sobie i daję im czego pragną.(Dz 1728)
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~gość
[2010-10-16 15:43]
Ocena: 0 [0]
~Krzysztof
[2010-10-16 13:59]
Dla tych którzy chca dowodów na istnienie Boga
Nie ma dowodów, bo nie może być. Dlaczego? Postaram sie wyjasnić. Przyjmijmy, że Bóg istnieje. Ponieważ daje ludziom wolną wolę to nie wtrąca się w sprawy ziemskie.Bóg swoją wiedzą i umiejętnościami przewyższa nas bardzo dalece. Wynika z tego, że nie będziemy w stanie udowodnić jego istnienia by wiara nie zmieniła się w wiedzę (i w pewnym sensie brak wolnej woli).
Bog jest duchem,wolna wola tzn.wolnosc wyboru, tzn.wiara zawsze pozostawia margines mniejszego lub wiekszego zwatpienia,tzn.wybor zla lub dobra zalezy od Ciebie,a co jeslibyś ujrzał Boga już teraz na własne oczy to wybrałbys dobro czy zło? Jaka byłaby Twoja zasluga w tym gdybyś wybrał dobro-żadna bo będac przekonany o niechybnym potępieniu nawet Adolf pokochałby ŻydÓw ze stachu lub rozsądku. Jedynie wiara pozostawia Ci wybór bez strachu czy przymusu ale pozostawia jakieś może wątpliwości ale jest to cena wolności. Wiary nie można skonstruować bo to Stwórca wlał wieczność w ludzkie dusze mówi Biblia. Człowiek probuje tylko coś wyjaśniać, udowadniać, negować Boga, natomiast różne filozofie docierając do progu poznania zaczynają przekombinowywać gdyby Bóg to by to czy tamto, marne gonienie za wiatrem bo naprawdę w porównaniu z absolutem mamy pusto w glowach.
Bóg jest wszystkim co nas otacza i daleko poza.
Jest całym uniwersum i więcej.
Bóg nie odpowiada za wyrządzane zło, tylko człowiek jako jednostka składowa tego świata, bo dano jej wolną wolę.
Nie można udowodnić istnienia Boga , bo tu chodzi o wiarę. Wiara, zyskując dowód, przestaje być Wiarą...
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
[2010-10-16 14:54]
oj chłopie, wyczytałes to gdzies? czy to TWOJe przemyslenia? tak czy inaczej do złej szopy wlazłes kolego, totalna masakra co wypisujesz, kupy sie to nietrzyma wcale
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gość
[2010-10-16 15:16]
Ocena: 0 [0]
~Krzysztof
[2010-10-16 15:20]
Nie wszystko jest moim przemysleniem. Część skopiowałem kiedys bo do mnie dotarło. Postaram sie jeszcze cos od siebie dodac. Bóg stwarzajac czlowieka nie chciał miec niejako niewolników, którzy widzac go musieliby go niejako wielbic, dlatego dał nam wolna wolę i przykazania do przestrzegania. Kto bedzie ich przestrzegal ten bedzie sie nadawał do zycia w niebie, a kto nie chce ich przestrzegac, ulegnie podszeptom sztana, nie bedzie przyjety przez Boga do nieba i jego dusze bedzie mógł zabrac do piekła szatan.
Gdyby Bóg chciał aby go widziano, to pewnie sie by objawil, ale nie chce wiec go nie zobaczymy, ani nie bedziemy mieli naukowych dowodów na jego istnienie. Do istnienia Boga nie mozna podchodzic tylko w sposób naukowy. trzeba ,,podejść do tego sercem".
Ale mamy dowody istnienia niewytlumaczalnych zjawisk-cudów, które mozna przypisac Bogu np. cud w Hiroszimie: ,, mariateresa.pl/artykuly/niezwyka-historia-omiu-jezuitow-ocalaych-z-hiroszimy ". Myslę, że ten cud nie jest do wytłumaczenia inaczej, niz , że była to ,,ręka Boga"
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Wolnawola
[2010-10-16 15:02]
Wprowadzmy obowiązkowy podatek na kościół a zobaczymy...
ilu "prawdziwych" katolików mamy w Polsce??????
Taki podatek obowiązuje np. w Niemczech i wszyscy którzy chcą należeć do Kościoła - płacą podatek na swój Kościół.
Jestem przekonana, że liczebność "wierzących" znacząco by się zmniejszyła w naszej "katolickiej" Polsce, gdyby taki podatek wprowadzono i u nas.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lucas
[2010-07-02 19:39]
Apel
ludzie, dlaczego jesteście tak zatwardziali? Skoro tak niezbite dowody świadczą o istnieniu Boga, to jak możecie tak bluźnić tutaj, wstyd mi za was, zwłaszcza, że pewnie część z was podaje się za katolików, lecz niestety nie z potrzeby serca, ale z chęci ładnego ślubu w kościele. Dla mnie ta strona jest świetna, często zdarza mi się wątpić w wierze, pytam się czy to ma sens, ale nie wiem jak innych, ale te stwierdzone fakty przemawiają do mnie, a jak na dodatek sam nie raz odczułem bliskości Boga. Więc życzę wszystkim aby zastanowili się nad sensem życia.
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~qwert
[2010-07-17 17:54]
Nie ma żadnego dowodu na istnienie Boga,oprócz powtarzania wytartych tez, klechd,tradycji. Także nie ma żadnego dowodu na nieistnienie Boga, gdyż jest to tylko personifikacja (w ludzkim zrozumieniu) czegoś , co niewyobrażalne.Tak samo mrzonką są rozważania o naturze Boga,ew.jego gradacji, zależności od Uniwersum itp. Wszystko to jest tylko retoryka i sofizmaty.Logika (ma dostarczać dowody)upada przy rozważaniu absolutu.Dobrze przypomnieć sobie O.Prof.Bocheńskiego,o którym bardzo jakoś ostatnio cicho.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~NO-TAK
[2010-07-17 18:55]
BOGIEM TEGO ŚWIATA BIBLIA NAZYWA SZATANA-CHYBA TEGO BOGA BLISKOŚĆ ODCZUŁEŚ- A ON MOŻE PRZYBRAĆ POSTAĆ NAWET JEZUSA- BIBLI INIE CZYTAŁEŚ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Wildchild
[2010-07-17 19:28]
fakty za istnieniem Boga są dokładnie takie same jak za tym, że go nie ma. koniec i kropka.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Krzysztof
[2010-10-16 13:57]
qwert. Nie ma dowodów, bo nie może byc. Ale przyjmijmy, że Bóg istnieje. Ponieważ daje ludziom wolną wolę to nie wtrąca się w sprawy ziemskie.Bóg swoją wiedzą i umiejętnościami przewyższa nas bardzo dalece. Wynika z tego, że nie będziemy w stanie udowodnić jego istnienia by wiara nie zmieniła się w wiedzę (i w pewnym sensie brak wolnej woli).
Bog jest duchem,wolna wola tzn.wolnosc wyboru, tzn.wiara zawsze pozostawia margines mniejszego lub wiekszego zwatpienia,tzn.wybor zla lub dobra zalezy od Ciebie,a co jeslibyś ujrzał Boga już teraz na własne oczy to wybrałbys dobro czy zło? Jaka byłaby Twoja zasluga w tym gdybyś wybrał dobro-żadna bo będac przekonany o niechybnym potępieniu nawet Adolf pokochałby ŻydÓw ze stachu lub rozsądku. Jedynie wiara pozostawia Ci wybór bez strachu czy przymusu ale pozostawia jakieś może wątpliwości ale jest to cena wolności. Wiary nie można skonstruować bo to Stwórca wlał wieczność w ludzkie dusze mówi Biblia. Człowiek probuje tylko coś wyjaśniać, udowadniać, negować Boga, natomiast różne filozofie docierając do progu poznania zaczynają przekombinowywać gdyby Bóg to by to czy tamto, marne gonienie za wiatrem bo naprawdę w porównaniu z absolutem mamy pusto w glowach.
Bóg jest wszystkim co nas otacza i daleko poza.
Jest całym uniwersum i więcej.
Bóg nie odpowiada za wyrządzane zło, tylko człowiek jako jednostka składowa tego świata, bo dano jej wolną wolę.
Nie można udowodnić istnienia Boga , bo tu chodzi o wiarę. Wiara, zyskując dowód, przestaje być Wiarą...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bel.
[2010-10-16 15:00]
jesli czujesz potrzebe wiary w Absolut, to wierz, bo mamy prawo wierzy ze Absolut istnieje, lecz nie mozemy Go okreslic; wiara w Niego jest nasza prywatna sprawa.
Biblia jest zbiorem nakazow i zakazow wymyslonych przez wielu ludzi, jak kazda religia czy sekta.Wiekszosc z tych osob twierdzacych, ze rozmawiala z "Bogiem"lub widziala Go we snie czy w plonacym krzaku mozna porownac do przyslowiowego Jasia: Jasiu mowi do Kazia. -Wisz ,nasz kolego Franio romawial z Bogiem.Kazio- Z kad wiesz ,ze romawial z Bogiem? Jasio -Franio mi mowil.Kazio - Moze on klamal. Jasio -jak on mogl klamac,przeciez rozmawial z Bogiem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ja
[2010-10-16 14:44]
a co z Sokółką
Dlaczego nie zostajemy informowani co i jak dalej z tym cudem. Polacy chca wiedzieć czy i jak sie nimi manipuluje
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
stasienko
[2010-10-16 14:02]
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~kilo
[2010-10-16 14:22]
Bo wszystkie cuda wyczerpał Kaczyński.
To tak żartem, a bliżej powagi, to spadajcie PiSowskie oszołomy z tymi komentarzami o Tusku, spadajcie na drzewa!
Ileż można to czytać? Gdzie nie spojrzeć - komentarz z aluzją do premiera, a nie do komentowanego tematu! Czy macie już tak nasrane w pustych łbach? A może wasz guru płaci od ilości złośliwych wpisów o Tusku?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aga
[2010-07-17 14:14]
Żal mi ludzi, którzy nie wierzą w Boga
Czym jest według nich ich życie? Niczym, parę lat i do ziemi do zgnicia. Przerażające zyć z taką świadomością. Że wszystko co robią to bez sensu, po co cokolwiek robic, po co się starać, jak w każdej dosłownie chwili szlag cię trafić może? Ludziom wierzącym jest łatwiej żyć, lepiej znosi się cierpienie, choroby, śmierć. Panie Boże dzięki Ci za łaskę wiary!!! Dzięki Ci za wszystko!!!
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ol-oj
[2010-07-17 15:40]
Przecież Ty też pójdziesz w to samo miejsce-w nicość.Bo według biblii życia po śmierci nie ma.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
rbk17
[2010-07-17 16:30]
Pewnie nie czytała "Biblii" a się mądruje, he he :)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hajsen
[2010-07-17 18:50]
a jak sie starasz i cos robisz to to wystarane i zrobione zabierzesz ze sobą nawet jezeli wierzysz? zastanow sie
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~m
[2010-07-17 20:14]
to znaczy, iż nie wypełniasz dokładnie przykazań swojej wiary i nie głosisz ewangelii. Pogarda dla innych jest grzechem, nie wiesz tego? Powinnaś nas nawracać, naśladowniczko Jezusa.Dlaczego twierdzisz, że wszystko, co robię, jest bez sensu? "Wszystko" robię dla miłości i dla moich dzieci, bo miłość, i potomstwo są najważniejsze. A ty, "wszystko" robisz dla Boga??? Podziwam, szczerze podziwiam w zadumie....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~krzysztof
[2010-10-16 13:51]
aga. Żal żalem, ale możemy i powinnismy sie tez modlic o łaske wiary dla nich.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~RyszardDawkins
[2010-07-17 22:16]
Zal mi wierzacych...
Rodzice i kosciol wcisneli im kit i tak do konca zycia wiekszosc bedzie wierzyc w bajeczki nie zdajac sobie sprawy ze naleza do sekty. Poprostu wirus przekazywany z jednego pokolenia na drugie....
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~Krzysztof
[2010-10-16 13:49]
Ty lepiej poużalaj sie nad swoim niedowiarstwem. Jak możesz wytłumaczyc inny cud: przezyvcie 8 Jezuitów kilkast m od epicentrum bomby atomowej w Hiroszimie? link: mariateresa.pl/artykuly/niezwyka-historia-omiu-jezuitow-ocalaych-z-hiroszimy
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Sowa-Sowiński
[2010-09-05 20:09]
Cud słońca
A słyszasz ktos o takim zjawisku jak "piorun kulisty" ?
Tyle w tym temacie...
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~Krzysztof
[2010-10-16 13:45]
To zupełnie co innego. czy piorun kulisty potrafi osuszyc chocby 1-go czlowieka. Tutaj zostało osuszonych kilkadziesiąt tysiecy ludzi. a pozatym najpiewrw była chmura padał deszcz, a potem rozjasnilo sie, i nie było zadnej burzy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Krzysztof
[2010-10-16 13:42]
niekwestionowany cud z Hiroszimy
Podaje link do tego cudu: mariateresa.pl/artykuly/niezwyka-historia-omiu-jezuitow-ocalaych-z-hiroszimy
Uwierzcie w Jezusa Chrystusa. to warunek do zbawienia Waszej niesmiertelnej duszy. Jak nie uwierzycie to wasza dusza bedzie musiała pojsc do piekla na wiecznośc z szatanem!!!
wpiszcie do wyszukiwarki : ,,czasy ostateczne", a takze ,,Garabandal"-z tego objawienia wynika, że czasy ostateczne będą za kadencji obecnego papieża!
Nie jestem nawiedzonym. Jestem inzynierem, dla którego licza sie fakty, a te dowodza , że czsy ostateczne sa bardzo bliskie (czsy osttateczne nie oznaczaja konca swiata, ale poczytajcie sami). Niky nikogo nie przekona. Musicie to zrobic sami.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tommy1981
[2010-10-16 13:24]
Ludzie ludzie przejrzyjcie na oczy!
Ja wierzę w każdy najmniejszy cud. Jakbyście to zobaczyli na żywo to ... a nieważne. Żadna wiara nie ma tak niezbitych dowodów jak katolicyzm. Ale wierzę nie tylko przez te dowody. Wierzę bo chcę w to wierzyć, bo to trzyma mnie przy życiu i nadziei na lepsze jutro. Bóg stworzył świat i to pierwszy cud i czy to Wam się podoba czy nie Jego cuda były są i będą. Poprawcie się bo cienko z Wami będzie :). Jezus czeka na Was. Odpiszcie na Jego wołanie swoim ŻYCIEM :)
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~krzysztof
[2010-10-16 13:35]
Ocena: 0 [0]
~czarownik
[2010-10-16 13:22]
wirujace slonce bylo poteznym metalowym dyskiem
tak brzmi opis, dla mnie kojarzy sie z UFO, a te wszystkie cuda pasuja na sredniowiecze, dzisiaj sa smieszne, bez podctaw na wiarygodnosc
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tarek
[2010-10-16 12:54]
cud pisarski
życie, życie i jeszcze raz życie. Wbij to sobie do głowy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ja
[2010-10-06 13:18]
zal mi cie
taki sie stales bo juz nie dajesz rady cwaniaku
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
dominikcz
[2010-09-17 20:31]
popieram
Popieram Cię chłopie w 100%.Polska już na początku swoich lat przyjęła chrzest i zawsze religia wpisywała się w kulturę świata i Polski.Teraz dla innych liczą się pieniądze i może mam 13 lat,to wiem,że ludzie tępią religię.Koniec kropka.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~K.K.
[2010-09-11 14:43]
Ja też
Czytam wiele, nie wierze w religie, to zawsze tylko ludzie i każda mówi cos innego, powoduje to spieranie sie i wojny.. Zle interpretujemy "Biblie". Natomiast wierzę we wszechświat i Stwórcę naszego czyli BOGA oraz w to, że mamy dusze (ktora nie umiera) - czyli pokład energii, ktory żyje tylko w ludzkim ciele dla zdobywania doswiadczenia, rozwijania swojego ducha. Tyle, takie jest moje zdanie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zachariasz
[2010-08-22 10:50]
Też mogę być w dwóch miejscach naraz.Wystarczy pojechać na Kasprowy wierch i stanąć jedną nogą po stronie polskiej i jedną po słowackiej. I co, ktoś podskoczy ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Evie O'Connell
[2010-08-22 00:37]
Do niewierzących
Uwierzcie w Boga, bo On wierzy w Was!
odpowiedz